reggel épp tépek a spár felé. egészen a buszmegállotol kopog uutánnam valami hülye tyuk. persze mi volt?? igen ugy van! IDEGESITETT!! a fasznak kopog kora reggel ??! azin gondolkodtam fogom azt a vasrudat ami kiállt a betonbol s egykor valoszinü valami tábla lehetett vagy fasz tudja mi... lényegtelen, lennék olyan erös kitéptem volna és szétbaszom vele az agyát. hülye picsa elmegy meletem és akkor még vigyorog is. hát a jo kurva anyád!

szintén kora reggel alig volt reggel 6 ora. felszáll a nagydarab csávó aki csak látszatra idösebb mint én, és a két szőke. ez a barom és az egyik szöke haverja végig pofázzák az utat és mindent narrál a másiknak amit csak utközben lát a mintha az vak lenne. a szökeség meg idegesitö hangon még véletlenül se hallkan pofázik , de nem is ülnek egymás mellé hogy kitumálják amit akarnak. azért mondjuk képzeletben eljátszotam a gondolattal hogy mondjuk a nagydarab inkább van több darabban, a  két szöszke meg ott kefél a busz végében. 

A bejegyzés trackback címe:

https://holy-shit.blog.hu/api/trackback/id/tr491588948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása