idegbeteg bejegyzés

2009.12.14. 20:09

multkor az egyik csaj egész héten nem jött suliba mert hajjaj lelki bajai voltak, naja!! mert a faszija nem volt vele. huha hova is szarjak? kisebb bajom is nagyobb ennél! amugyis ilyen béna kifogással bárki otthon maradhatna, mert szernitem mindenkinél volt már hogy ballábbal kelt fel.a másik cafka meg nyikog mert a buszon egy srác öt nézte és zavarta mert neki már van faszija. BAKKER! nézz már magadra! Kinek kellenél te?? Biztos azért nézett mert bejöttél neki, hülye csontváz. Van ez a csávó! Annyira nagyra van magával mert olyan okosnak képzeli magát és elvileg verekszik de sehogy nem tom elhinni rola. ott okoskodik, teszi a fejét és barom beszolásai vannak ami az osztály kb 3/4-ét idegesiti de kurvára nem veszi észre magát. barom hülye seggfej, de bele tudnék rugdalni!!ugy fel tudja baszni az agyam hogy az nem igaz. leverném de nem tudnék elég kicsit ütni ahhoz hogy bele ne haljon! na meg a többi spila. alig vagyok benn vagy fél orája és máris arrol van szo miböl irunk, mire kelett tanulni..hajjaj megbukunk ebböl, megbukunk abbol! kurvára idegel és el tudják venni a maradék életkedvem is!!!!

14:42..jön a busz, ott állnak az emberek, és beálltam legelöre, fel is jutottam hamar. furán néztek de öszintén?? kurvára leszarom! hazafele menet viszont mellém ült egy csicska kb 13 éves kölyök, tiszta takony! nem akart elférni, taknya folyt, röhögött, ott tüsszögött. na mondom ha megfertözöl kurva biztos hogy kicsinállak!! leszálásnál kivettem a rágot a szűmból és a kabátja csukjájába dobtam majd röhögve nyugtáztam amikor a fejébe huzta XD

A bejegyzés trackback címe:

https://holy-shit.blog.hu/api/trackback/id/tr951598177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása