mi a szent szar?

2009.12.16. 20:51

felszállok a telibevert buszra. elöttem egy picsa áll, mindenkit felenged maga elött. állnom kell vagy 1 órán át mert akik utaztak vagy 20kmert azok szálltak fel elöbb, leteték a szaros valagukat aztán lestek nagyokat. jah aztán le kellet szálni amikor megindult a  banda. had tudjanak menni. persze farok voltam mert hallottam 2 bulát dumálni hogy sietni akarnak és pont elérték volna a buszt..ja csak én direkt tököltem >:D hát valahogy sehogy nem akartak elfogyni az emberek, szal fogtam magam és vissza szálltam mielött ujra nem lesz helyem. megakurvaanyjukat! sok barom a buszon..hogy rohadtak volna meg amiért ugy néznek az emberre mint egy számkivetettre. ezeket is csak ki kelett volna irtani.

A bejegyzés trackback címe:

https://holy-shit.blog.hu/api/trackback/id/tr821603078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása