Hi mindenki!  

a nevem Byme, a nemem , korom és valodinevem nem fedem fel, nem azért mert félek hogy ismi olvassa el a baromságaimat hanem mert ismeretlen akarok lenni. na most ez nagyon öszinte blog lesz és oltok mindenkit. szinász vagyok, persze nem a foglalkozásom szerint hanem mert faszául tudom magam játszani bárminek.

kezdeném is.de elöbb had szurjak be ide valamit ami remélem igaz lesz a blogomra is!

rühhelek a suliba menni mert sokk körülöttem a barom és majdnem mindenki tök hülye és dühit, volt tavaly egy csaj aki elég szarkeverö ribanc volt de lement a busba.. utálom a töritanárom mert egy buja madárijesztö is szebb nála, ja meg dög lusta. a sulit is utálom mint a szart de pár évet ki lehet birni.viszont imádom az egyik tanáromat, talán még szeretem is , bár idösebb mint én de nem is baj, a várost is rühellem mert a sok faszfej ember ugy megbámulja a másikat, mintha ök kurvára külömbek lennének. nos, én szoltam hogy véresen öszinte leszek! utálom azokat a bulákat akik kézenfogva mennek vagy épp végig csokolgatják egymást, mint a szakadt lezbik... ja meg fel tudja kurni az agyam a sok barom a buszon. néha vannak gyilkos gondolataim, bár nem vagyok pszichopata se beteges de azért legszivesebben fejberugnék egy-két hülyét. bosszant az is hogy néha várok valakit a kurva buszon, de nem jön, vagy épp nem oda ül mellém mert valami gyik elálja az utat. idegesit az is mikor a kibaszott szerelmespárok nyilvános helyen élik ki a hajlamaikat. ha dughatnékjuk van mennyenek szobára..neeem? amugy..lehet skizo vagyok, nem tom. mindegy menjünk tovább.. idegesit hogy annyit elvárnak az embertöl. felkelek fél ötkor és ugyanilyekor csak délután , hazaérek. feltudja cseszni az agyam még Madonna, mert azt hiszi ki ö.. aztán csak egy vén muff , csunya, hangja se tehetsége sincs. felidegesit angelina jolie vagy mi a neve, mert olyan csunya, meg a magyar szöke libák mint pl kiszel tünci a fattyu gyerekével és a mamut szemöldökével. baker de csuunya. bazd de fel tud idegelni pedig én se vok szépség.

felbasza az agyam egy valaki aki 1x látott egy kiálitáson és azota probálkozik mert assziszi most über nagy spaniok lettünk, oda öül mellém a buszon, oda jön dumálni , amugy én olyan ember vagyok aki a dolgok 90%át, az emberek 80%át leszarom nagyivböl és magasrol... ilyen ember vagyok és öszinte, kissé még idegroncs is, de ezért van ez a blog hogy kiadjam, a paszichologus tul drága lenne. utálom ha ismeröseim idegbetegek és rajtamcsattan az ostor. na mindegy asszem elsöre ennyi. legyetek jok és szobatiszták a legközelebbi irományomig. s steak szoosz

A bejegyzés trackback címe:

https://holy-shit.blog.hu/api/trackback/id/tr941572437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása